Ники Комедвенска Кучешка вяра

Ники Комедвенска Кучешка вяра

Имам четири улични кучета

– некастрирани, мръсни и рошави;

на обноски и стил неприучени,

най-редовно се хранят от коша ми.

И когато напълнят тумбаците,

се изтягат да спят под каручките.

А среднощ, щом ги хванат мераците,

обикалят до съмнало с кучките.

Не ухаят на мед и ванилия

– от квартал на квартал са премятани…

Нямат име, презиме, фамилия,

но четат безпогрешно в душата ми.

И додето предъвкват филията,

от обяда ми постен артисала,

знам, че тъй си делим немотията,

от която до смърт ми е писнало.

Вероятно съм само за лудница,

щом ръмжа срещу чуждите внучета…

И напук на човешката глутница,

вярвам само на четири кучета…

Вашият коментар

